Način plaćanja i dostava

Dostava se vrši po cijelom teritoriju Republike Hrvatske u suradnji s GLS-om.
Sve pošiljke bit će dostavljene u roku od 3 do 5 radnih dana od dana zaprimanja narudžbe. Molimo Vas da prilikom kupovine pripazite na točnost unosa kontakt broja i e-mail adrese, tako da Vas OPG Brne ili kurir dostavne službe mogu kontaktirati u slučaju potrebe.
Cijena dostave je 30 kn po pošiljci, dok opcija plaćanja pouzećem iznosi dodatnih 10 kn. Ukoliko naručite proizvoda u vrijednosti 500 kuna i više, dostava je besplatna.
O danu dostave bit ćete obaviješteni putem e-maila, dok ćete na dan dostave biti kontaktirani od strane kurira dostavne službe. U slučaju da Vam ne odgovara navedeno vrijeme, moguće je dogovoriti drugi termin isporuke.
Ukoliko u vrijeme dostave niste dostupni na adresi slanja, dostavljač će ostaviti obavijest o prispijeću pošiljke sa svim potrebnim podacima o pošiljci (broj pošiljke, kontakt broj Službe za korisnike, vrijeme kada smo pokušali dostavu i sl.). U roku od 5 dana možete se javiti na navedeni broj Službe za korisnike kako bi dogovorili ponovnu dostavu, ili će biti pokušana ponovna dostava, ovisno o dostavnoj službi.
U slučaju da robu ne preuzmete na vrijeme, a uredno ste zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, snosite sve troškove vraćanja robe u OPG Brne i ponovno slanje robe za što će Vam biti ispostavljen račun koji morate platiti prije ponovnog slanja robe.
Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio te odbiti preuzeti isporučenu robu na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
Za sve detalje vezane za proces reklamacije, jamstvo i garanciju te odgovornost, molimo Vas da pročitate naše Opće uvjete poslovanja.

Povrat sredstava

Uvjeti & obrazac za povrat sredstava

1. Kupac koji djeluje u svojstvu potrošača može u roku od četrnaest radnih dana od primitka robe bez ikakvog razloga raskinuti ugovor koji je sklopljen na daljinu ili izvan poslovnog prostora.

2. Rok za raskid ugovora počinje teći s danom kada kupac ili od njega ovlaštena treća osoba, a da to nije dostavljač, dođu u posjed proizvoda. Ako je kupac u jednoj narudžbi naručio više proizvoda koji se isporučuju zasebno, rok počinje teći s danom kada kupac ili od njega ovlaštena treća osoba, a da to nije dostavljač, dođu u posjed proizvoda koji je posljednji isporučen. Dovoljno je da kupac zahtjev za raskidom ugovora podnese u roku. Pritom je odlučujući datum poštanske pošiljke.

3. Zahtjev za raskidom ugovora može se uputiti putem elektroničke pošte na brne.opg@gmail.com ili poštom na gore navedenu adresu prodavatelja. Kupac pritom može koristiti priloženi obrazac zahtjeva za raskidom ugovora, no nije obvezno.

4. Pravo na raskid ugovora ne vrijedi za proizvode izrađene prema specifikacijama kupaca ili prilagođene osobnim potrebama. Također ne vrijedi za proizvode koji se isporučuju zapečaćeni ako je pečat uklonjen nakon isporuke. I na kraju, ne vrijedi za proizvode koji se brzo kvare ili kojima rok trajanja uskoro ističe.

5. Pravovaljani raskid ugovora od strane kupca za posljedicu ima da se novac uplaćen za proizvod, uključujući troškove dostave za standardnu isporuku, kupcu mora vratiti odmah i najkasnije u roku od četrnaest dana od dana primitka obavijesti o raskidu. Pri raskidu kupoprodajnog ugovora, osim ako prodavatelj drugačije ne ponudi, povrat otkupne cijene može se odgoditi do primitka robe ili do dostavljanja dokaza o povratu proizvoda, ovisno o tome što pristigne ranije.

6. Povrat novca kupcu vrši se na isti način na koji je kupac taj novac uplatio, bez uračunavanja zateznih kamata. Nadalje, prodavatelj neće refundirati dodatne troškove posebne isporuke.

7. Kupac prodavatelju mora vratiti proizvod bez odgode, najkasnije u roku od četrnaest dana od dana podnošenja zahtjeva o raskidu ugovora. Povrat robe vrši se putem pošiljke. Smatra se da je proizvod pravovremeno vraćen ako se dokaže da je pošiljka poslana u navedenom roku.

8. Kupac dobiveni proizvod mora vratiti u izvornoj ambalaži zajedno s priborom na adresu OPG Brne, Splitska 33, Primošten

9. Potrošač snosi sve izravne troškove povrata.